Takaisin edelliselle sivulle

Valviran palvelulupaus julkaistu

Valviran palvelulupaus julkaistu

10.10.2017 10:39 / Uutinen

Valviran palvelulupaus on julkaistu viraston verkkosivuilla. Palvelulupaus on asiakkaalle annettava lupaus hyvin toimivasta palvelusta odotettavissa olevine käsittelyaikoineen.

- Palvelulupauksemme tiivistää sen, mitä kanssamme asioiva voi meiltä odottaa ja mihin kehitystyössämme panostamme, kertoo ylijohtaja Markus Henriksson.

- Julkaisemalla palvelulupauksemme haluamme lisätä toimintamme läpinäkyvyyttä ja ennakoivuutta.

Valviran palvelulupaus on:

  1. Laajennamme sähköisiä palvelujamme ja helpotamme asiointia kanssamme
  2. Kehitämme toimintaamme asiakaslähtöisesti
  3. Hoidamme potilas-, asiakas- ja elinympäristön turvallisuutta vakavimmin uhkaavat asiat aina ensin


- Palvelulupauksemme pohjaa perustehtäväämme ja strategiaamme, samoin sosiaali- ja terveysministeriön uudistuneeseen strategiaan, Henriksson sanoo.

- Valviran tehtävänä on valvoa valtakunnallisesti jokaisen oikeutta hyvinvointiin, laadukkaisiin palveluihin ja turvallisiin elinoloihin. Edistämme osaltamme myös yhteiskunnan kokonaiskestävyyttä.

Valviran kansalaisille, yrityksille ja yhteisöille sekä muille viranomaisille tuottamat palvelut on kuvattu Suomi.fissä, mistä löytyvät myös Valviran asiointilomakkeet. Asiointilomakkeet on koottu myös Valviran verkkosivuille. Julkaisemme tietoa keskimääräisistä käsittelyajoistamme verkkosivuillamme, kunkin aihealueen yhteydessä.

Lue lisää:

Valviran palvelulupaus

Lisätietoja:

Markus Henriksson, ylijohtaja
puh. 0295 209 300

etunimi.sukunimi(at)valvira.fi

Jaa tämä sivu